بارقه

روزنه ای به سوی نور

بارقه

روزنه ای به سوی نور

آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۲:۵۶ - Boshra _p
    عالی

دلبستگی های ویرانگر

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۱ ب.ظ

نظرات  (۲)

سلام مجدد.

به نظرم عنوان خیلی قشنگی برایش انتخاب کردی.

پاسخ:
سلام بر شما
لطف دارید. 

استغفرالله و پناه برخدا...

دیدن این پست برای من خیلی ثقیل بود. فقط به خاطر اون پیشوند اسم.

 

ولی زحمت کشیدید و دستتون درد نکنه! می دونم کار از کار گذشته وگرنه خواهش می کردم اصلاحش کنید.

ببخشید. شاید به همین دلیل سلام رو فراموش کردم.

پاسخ:
سلام و احترام 
شکسته نفسی می فرمایید. 
خواهش می کنم، کار خاصی نکردم.
تلنگر زیبایی بود و لازم دیدم عکس نوشته کنم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی