بارقه

روزنه ای به سوی نور

بارقه

روزنه ای به سوی نور

آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۲:۵۶ - Boshra _p
    عالی

القدس لنا

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۱ ب.ظ

اَلقُدسُ لَنَا  


 پاسخ مقام معظم رهبری به شبهه شصت ساله

 
مغالطه ی بزرگی که در قضیه ی فلسطین بر ذهن برخی از دست اندرکاران چنگ انداخته این است که کشوری بنام اسرائیل یک واقعیت شصت ساله است و باید با آن کنار آمد. من نمی دانم اینها چرا از واقعیت های دیگری که در برابر چشم آنان است درس نمی گیرند؟ 
مگر کشورهای بالکان و قفقاز و آسیای_جنوب_غربی پس از هشتاد سال بی هویتی و تبدیل به بخشهائی از شوروی سابق، بار دیگر هویت اصلی خود را باز نیافتند؟  
چرا فلسطین که پاره ی تن جهان اسلام است نتواند بار دیگر هویت اسلامی و عربی خود را باز یابد و چرا جوانان فلسطینی که در شمار باهوش ترین و مقاوم ترین جوانان عربند نتوانند اراده ی خود را بر این واقعیت ظالمانه فائق گردانند؟

منبع: بیانات در چهارمین کنفرانس حمایت از ملت فلسطین1387/12/14

 

پاسخ مقام معظم رهبری به شبهه ناصبی بودن ملت فلسطین
 
ببینید، در قضیه ی حمایت از فلسطین - این یک مثالى است می خواهم بزنم - هیچ کشور و هیچ دولتى به گرد جمهورى اسلامى نرسید. این را همه ی دنیا تصدیق کردند. جورى شد که بعضى از کشورهاى عربى از ناراحتى، دادشان بلند شد، گفتند ایران دارد براى مقاصد خود اینجا تلاش می کند! البته فلسطینی ها به این حرف اعتنائى نکردند. از جمله در قضیه ی غزه - در این جنگ بیست و دو روزه ى چند ماه قبل - جمهورى اسلامى در همه ی سطوحش؛ از رهبرى و ریاست جمهورى و مسؤولین گوناگون و مردم و تظاهرات و پول و کمک و سپاه و غیره، همه در خدمت برادران فلسطینى مظلوم و مسلمان قرار گرفتند. در بحبوحه ی این حرفها، یک وقت دیدیم که ویروسى دارد تکثیر مثل می کند؛ دائم می روند پیش بعضى از بزرگان، بعضى از علماء، بعضى از محترمین، که؛ آقا! شما دارید به کى کمک می کنید؟ اهل غزه ناصبی اند! ناصبى یعنى دشمن اهل بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، می گویند اینها ناصبی اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیم خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین على بن ابى طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور اینها ناصبى اند؟!  بله، سنى اند؛ اما ناصبى؟! اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند.

 

منبع: بیانات در دیدار روحانیون و طلاب تشیع و تسنن کردستان 1388/2/22

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی