بارقه

روزنه ای به سوی نور

بارقه

روزنه ای به سوی نور

آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۲:۵۶ - Boshra _p
    عالی

علت سقوط اسپانیا

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۰۰ ب.ظ

علت‌ سقوط‌ اسپانیا

 

پس از فتح اسپانیا به دست مسلمانان، این کشور به مدت 800 سال تحت سیطره مسلمانان بود. مسیحیان جنگ های خونینی علیه مسلمانان به راه انداختند تا بر اسپانیا مسلط شوند اما موفق نمی شدند تا اینکه تصمیم گرفتند با رواج دادن "فحشا"، "بی‌بندوباری و گناه "در میان جوانان، تدریجا در آنجا رخنه کنند و پست های حساس را به دست گیرند و ناگهان ضربه کاری را بر آنها بزنند.
آنان برای اجرای نقشه ماهرانه خود یکی از افسران خائن مسلمان به نام"براق بن عمار" را برای این کار برگزیدند و ماموریت هایی به وی محول کردند که عبارتند از:

 

🔷 مشروبات‌الکلی را به حد کافی وارد شهرهای اسپانیا کردند و آن را با قیمتهای بسیار نازل در اختیار جوانان مسلمان قرار دادند...
یکی از کشیشان مسیحی ، تمام انگورهای شهر "قرطبه" اسپانیا را پیش خرید کرد و همه را به شراب تبدیل کرد و قسم یاد نمود که آن شراب ها را جز به دانشجویان اسلامی و جوانان مسلمان به دیگران ندهد.

 

🔷 دختران طناز و دلربای اروپایی را گروه گروه وارد شهرهای اسپانیا کردند و به آنها راه دلربایی از جوانان مسلمان را آموختند و آنها را آزادانه در تفریح گاه ها و معابر عمومی به گردش واداشتند و در نتیجه جوانان مسلمان را به فحشا و بی بند و باری کشاندند و این امر به تدریج به زمامداران نیز سرایت کرد و مقدمات نابودی و سقوطشان فراهم گردید.


 در خلال این احوال، مسیحیان نیز به تدریج پست های حساس را در دست گرفتند. از خارج نیز دشمنانی که در کمین بودند تجهیز قوا نموده، حمله را شروع کردند و در نتیجه اسپانیا سقوط کرد و قتل عام مسلمانان به دست مسیحیان آغاز شد.


📚 کیفر گناه و آثار و عواقب خطرناک آن، آیت الله رسولی محلاتی، ص 163

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی