بارقه

روزنه ای به سوی نور

بارقه

روزنه ای به سوی نور

آخرین نظرات
  • ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۲:۵۶ - Boshra _p
    عالی

شمیم فاطمه(س)

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

نظرات  (۴)

احسنت.

و خدا خیرتون بده. :)

البته شما لطف دارید.

اما من نه از روی تعارف، بلکه بعنوان یک اصل تجربه شده خدمت شما عارضم که استفاده از برخی القاب و نام ها، برای افراد و چهره های معروف و صاحب نام، مرسوم و متداول است و حق هم همین است...

اما برای افرادی مثل من، به کار بردن لفظ استاد شاید در جلسات درس برای صدا زدن به صورت یک روال مرسوم، ایرادی نداشته باشد، اما در سایر موارد معتقدم که نه تنها ضرورتی ندارد، بلکه یک ایراد فاحش است...

 

البته تکلیف مالایطاق نمی کنم. کپی هم می گیرم از این عکی نوشته ها. اما اگر خواسته باشم یادگاری نگه دارم ،برام دشوار است...

وفقک الله.

پاسخ:
چشم از این به بعد استفاده نمی کنم. مهم رضایت شماست.

سلام مجدد.

چون کلمه ا ستاد مانع خیلی چیزهاست...

پاسخ:
سلام و احترام.
با عرض پوزش منم صرف نوشتن اسم رو دور از ادب می دونم.

سلام.

اجرتون با فاطمهٔ زهرا سلام الله علیها.

ولی ... 

کاش جوری بود که منم میتونستم این کارهای زیبا را برای خودم به یادگار  نگه دارم.

پاسخ:
سلام.
ممنونم. 
خب چرا نمی تونید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی